Saturday, 14 January 2012

Gotong Royong + Kelas Tambahan Add Math

Assalamualaikum,
Arinih st thomas anjurkan gotong royong kelas. Saya mcm bese la guru kelas...kena la take part tuk arahkan pelajar bersih kelas.. Ramai yg dtg, yang tolong nye sikit jek.. Special terima kasih utk, dak2 yang rajin menolong saya antaranya syawal, ikhwan, iqbal, nithia, naim dan laen2... Lepas abes gotong royong, sy sambung bt kelas tambahan add math... penat jugak , tp sbb suka ngajar add math ..sy gagahkan jugak.. habes dah chap 1 sy ajar... 2 waktu lg utk bt latihan jek... dan small test utk menguji tahap kefahaman pelajar.. kat bawah nih ada beberapa gambar yg terambil masa gotong royong...

 cantekkan kelas saya...
heheheh

                                           saper nih ek?                                    

Tuesday, 10 January 2012

lupakan segala masalah... hidup mesti diteruskan...

Assalamualaikum,

Sebenarnya saya sudah penat memikirkan masalah peribadi dan tawaran kerja laen... arini saya nk share baju uniform yang akan saya pakai esok hari (rabu)... tahun2 lepas sy guru penasihat kadet polis tp thn nih saya tukar kepada st john... So, baju pun tukar la... mahal baju kadet polis hampir rm400.. tp kadet polis rm200 jek kot... hahhaha... malas nk tulis pepanjang.. sbb sy ngantuk...



Sunday, 1 January 2012

good bye 2011, welcome 2012

Assalamualaikum.



Oleh kerana terlalu mengantuk, Saya hanya uploadkan gambar pg dinner td...

Thursday, 29 December 2011

kawan-kawan yang dikasihi... my BFF la...

Assalamualaikum,

Best nye dapat meng"update" blog ini malam2.. saat blog ini ditulis, jam kt lappy nih menunjukkan pukul 2.32am... saya mmg dah lama nak menulis sesuatu kt blog nih... tp masa tidak mengizinkan... 26-28hb arituh, saya terlibat dengan cross marking paper add math di SMK. Abu Bakar, Temerloh.. 3 hari duk sana... boring jugak la.. makanan mewah saya rasa di sana... makan tengahari macam2 lauk ada.. yang istimewa adalah masakan ikan patin... tp, saya tak makan pun.. sbb ikan yang dimasak tuh dipotong besar-besar.. mana mungkin sy dapat menghabiskan separuh dr ikan tersebut.. hahhahaha.. jaga badan kot..

Beberapa hari sebelum meeting, my BFF dr Segamat datang kuantan  untuk  melawat sy disini... dah lama kami tak berjumpa.. sejak saya pindah ke kuantan nih... banyak la citer-citer menarik... yang penting kami sangat enjoy.. Terima juga untuk Encik Jamil sbb kasik tido kt The Zenith Hotel untuk semalam.. Hotel mmg awesome...kan Winnie.. Sempat kami posing kt bilik hotel...

Esok, khamis seharian diminta untuk menyiapkan jadual untuk sesi 2012 ... mesti tensen sy esok.. tp plan nk g shoping baju kerja kt padini.. ada offer... maklum lah gaji x banyak... tunggu offer jek la... hehehhe






Monday, 19 December 2011

Dinner PromNight...

Assalamualaikum,
Malam semlm saya join stdt SMK.Panglima Perang utk dinner mereka di Zenith Hotel.. Sebenarnya, dinner mereka nih bkn terhad kpd pelajar sek itu shj.. My BFF yang ajak join, jadi cam muda la plak...tp mmg muda pun..hahhahah... semua pelajar sekolah jek dlm ballroom tuh.. mula-mula start, pengacara majlis cam gabra sket la.. org ramai kot.. ada 35 meja.. Tp, saya mmg teruja dgr beberapa persembahan yang mereka buat.. Budak sekolah ke nyanyi sedap2 camnih..hehhe..atau PA sistem dt situ mmg best...hahhahaha..



Nih gambar yang saya amik sebelum ke hotel...posing2 kt umah dulu...hehhehe.. gambar kt hotel mmg xde la.. sbb xbwk kamera.. arghhhhhhhhhhhhhh....

Sunday, 18 December 2011

Follow-follow, katanya Shah Alam....

Assalamualaikum.
Beberapa hari yang lepas saya postkan gambar-gambar yang diambil di ECM.
Hari ini, saya dan Shah Alam jenjalan lagik.. Sebenarnya, saya cam bosan plak menanda paper.. beberapa hari duk umah mengadap kertas soklan add math.. Hinggakan mummy saya dtg pun  tak sempat nk entertain sangat. Nasib baek kakak dan abang saya ada kt sini.. So, ape lagik arinih berjoli sakan la... Sampai jek kt ECM nih jam 1.00tgh.. Tunggu Si Shah Alam, lama gile.. cam nk sepak laju2 jek time tuh... hahhahhaha... Pukul 2.30 dia sampai ECM itu pun dah penat saya jenjalan dlm parkson.. Sempat la beli beberapa item dlm parkson...
Sempat saya beli Piring nih.. Cam laen dr yang laen.. Nasib baek murah jek.. Ada dua jek.. Pelik tul...

Nih plak gambar masa g makan sushi kt sushi king.. Lapar jgn citer la...









Habes jek makan kt Sushi King....Kami pun tgk2 citer ape yang menarik kt wayang... Mission Impossible : Ghost Protocol  kot... lupa ar tajuk tuh... Lambat plak citer tuh... Saya pun ajak la bdk tuh pg TC...













dah malam nih... nk tido (semasa blog ini dituliskan)...

Sunday, 11 December 2011

Urmmmmm...

Assalamualaikum,
Sudah lama sy tidak meng"update" blog nih.. bizi sket... 3 hari lepas sebok dgn meeting penyelarasan, skrg sibuk la memarking...hehhehe... Semlm petang ujan lebat gile..  sesampai kt The Zenith Hotel saya duk dpn , menunggu kawan sy sampai... Mula2 mmg nk sangat join dinner tuh, tp sian plak dgn si shah alam kt ecm.. so terpaksa la pg ecm carik pakcik tuh..hhhahah... Balik rumah lebih kurang 9.30 mlm..ujan masih tidak berhenti. saya bertambah risau. air kt dlm longkang dah penuh..melimpah2 kt jalan raya. dgn tidak membuang masa, sy angkut semua kertas soklan pg umah kawan saya di Tanah Putih,,,, Arghhhhhhhhh, semalam jd pelarian aka mangsa banjir...Ketika blog ini ditulis, saya dirumah untuk mengemas dan bersedia sekiranya ape jua berlaku... Terima la segala dugaan dengan hati yang Tenang. Semoga kami dilindungi.

Antara gambar2 yang sempat diambil oleh shah alam