Wednesday, 14 September 2011

Santai - santai di Tutti Frutti


 Santai di tutti frutti arinih. Hehhehe.. dah lama x makan ais cream yogurt nih. Best la.. mahal sket.. Tapi, Banana dan grape menjadi pilihan selepas ini... Selepas ini, aktiviti santai menyanti nih beralih ke Restoran Grill plak.. Tunggu... Sape nk join? hehehhe

Monday, 12 September 2011

Dua perkara yang anda perlu bimbang


Jika anda bercinta
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jemu dengannya
atau
Kekasih anda jemu dengan anda

Jika anda jemu dengannya, tak kisahlah
Tapi jika dia jemu dengan anda
2 perkara yang anda perlu bimbang
Dia cuba sakitkan hati anda
atau
Dia cari kekasih baru

Jika dia cuba sakitkan hati anda, tak kisahlah
Tapi jika dia cari kekasih baru
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jadi benci padanya
atau
Anda tak dapat melupakannya

Jika anda benci padanya tak kisahlah.
Tapi jika anda tak dapat melupakannya
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda cuba melupakannya dengan bantuan bomoh
atau
Anda cuba merebut hatinya dengan bantuan bomoh

Jika anda cuba melupakannya dengan bantuan bomoh, tak kisahlah
Tapi jika anda cuba merebut hatinya dengan bantuan bomoh
2 perkara yang anda perlu bimbang
Dia jadi bodoh
atau
Dia kembali menjadi kekasih anda

Jika dia jadi bodoh, tak kisahlah
Tapi jika dia kembali menjadi kekasih anda
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jemu dengannya
atau
Kekasih anda jemu dengan anda

pisst: saya pernah menerima kata-kata diatas dari Nurnisa Termizi,..... dimana la dia skrg...

Thursday, 8 September 2011

santai-santai di Starbuck, Megamall Kuantan.



hot choc kt HK.


Bile melepak kt starbuck nih, teringat time kt Hong Kong. Nih Hot Choc. yang sy minum kt sana.. mahal sket la dr kt sini. Hari saya minum Choc jugak, tp yang sejuk bersama-sama dengan chicken pie.. borak-borak dengan kakak-kakak (kak wa, kak fiza dan kak la). Banyak citer menarik, tp memang lawak la satu citer tuh.. hanya kami berempat jek yang tau... esok nk story kt Haeizu la..

Wednesday, 7 September 2011