Santai di tutti frutti arinih. Hehhehe.. dah lama x makan ais cream yogurt nih. Best la.. mahal sket.. Tapi, Banana dan grape menjadi pilihan selepas ini... Selepas ini, aktiviti santai menyanti nih beralih ke Restoran Grill plak.. Tunggu... Sape nk join? hehehhe
Wednesday, 14 September 2011
Monday, 12 September 2011
Dua perkara yang anda perlu bimbang
Jika anda bercinta
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jemu dengannya
atau
Kekasih anda jemu dengan anda
Jika anda jemu dengannya, tak kisahlah
Tapi jika dia jemu dengan anda
2 perkara yang anda perlu bimbang
Dia cuba sakitkan hati anda
atau
Dia cari kekasih baru
Jika dia cuba sakitkan hati anda, tak kisahlah
Tapi jika dia cari kekasih baru
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jadi benci padanya
atau
Anda tak dapat melupakannya
Jika anda benci padanya tak kisahlah.
Tapi jika anda tak dapat melupakannya
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda cuba melupakannya dengan bantuan bomoh
atau
Anda cuba merebut hatinya dengan bantuan bomoh
Jika anda cuba melupakannya dengan bantuan bomoh, tak kisahlah
Tapi jika anda cuba merebut hatinya dengan bantuan bomoh
2 perkara yang anda perlu bimbang
Dia jadi bodoh
atau
Dia kembali menjadi kekasih anda
Jika dia jadi bodoh, tak kisahlah
Tapi jika dia kembali menjadi kekasih anda
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jemu dengannya
atau
Kekasih anda jemu dengan anda
pisst: saya pernah menerima kata-kata diatas dari Nurnisa Termizi,..... dimana la dia skrg...
Sunday, 11 September 2011
Thursday, 8 September 2011
santai-santai di Starbuck, Megamall Kuantan.
hot choc kt HK.
Bile melepak kt starbuck nih, teringat time kt Hong Kong. Nih Hot Choc. yang sy minum kt sana.. mahal sket la dr kt sini. Hari saya minum Choc jugak, tp yang sejuk bersama-sama dengan chicken pie.. borak-borak dengan kakak-kakak (kak wa, kak fiza dan kak la). Banyak citer menarik, tp memang lawak la satu citer tuh.. hanya kami berempat jek yang tau... esok nk story kt Haeizu la..
Wednesday, 7 September 2011
Majlis Makan Malam Persaraan GPK HEM
shaharizan dah botak...hahhaha
cc azman, haiezu dan shaharizan...tunggu time utk makan jek nih.
hahhaha... nih la org yg paling cool, ,...
hamdan, ala2 tabligh
firdaus lewat sampai
cg din sbg MC dan cg selamat disebelah cg din
ini la pengetua kami,
Subscribe to:
Posts (Atom)



