Thursday 29 December 2011

kawan-kawan yang dikasihi... my BFF la...

Assalamualaikum,

Best nye dapat meng"update" blog ini malam2.. saat blog ini ditulis, jam kt lappy nih menunjukkan pukul 2.32am... saya mmg dah lama nak menulis sesuatu kt blog nih... tp masa tidak mengizinkan... 26-28hb arituh, saya terlibat dengan cross marking paper add math di SMK. Abu Bakar, Temerloh.. 3 hari duk sana... boring jugak la.. makanan mewah saya rasa di sana... makan tengahari macam2 lauk ada.. yang istimewa adalah masakan ikan patin... tp, saya tak makan pun.. sbb ikan yang dimasak tuh dipotong besar-besar.. mana mungkin sy dapat menghabiskan separuh dr ikan tersebut.. hahhahaha.. jaga badan kot..

Beberapa hari sebelum meeting, my BFF dr Segamat datang kuantan  untuk  melawat sy disini... dah lama kami tak berjumpa.. sejak saya pindah ke kuantan nih... banyak la citer-citer menarik... yang penting kami sangat enjoy.. Terima juga untuk Encik Jamil sbb kasik tido kt The Zenith Hotel untuk semalam.. Hotel mmg awesome...kan Winnie.. Sempat kami posing kt bilik hotel...

Esok, khamis seharian diminta untuk menyiapkan jadual untuk sesi 2012 ... mesti tensen sy esok.. tp plan nk g shoping baju kerja kt padini.. ada offer... maklum lah gaji x banyak... tunggu offer jek la... hehehhe






No comments:

Post a Comment