Saturday 28 April 2012

Ex-housemate datang Kuantan

Minggu lalu punye citer nih.. Ex-house mate saya datang ke kuantan.. Biasa la orang KPM nih banyak la outstation. Kali nih Si Fairuz (Yus) datang kuantan untuk memantau beberapa sekolah di Daerah Kuantan. 3 hari dia kt kuantan. Yang menariknya, bukan datang nak tido kt umah saya.. tp, tido kt Hotel Grand Cont..betul2 sebelah sekolah lama saya...
Petang itu, saya datang jemput dia untuk lepak-lepak di TC dan minum-minum di Mok Na.. Suka sangat si Yus dapat makan Keropok Lekor kt sini.. Hinggakan esokkannya ajak saya ke sana lagi.. Tp, sori sesangat sbb saya ada hal aritu...

Banyak citer menarik yang kami share setelah beberapa tahun kami tak berjumpa, padahal hampir setiap minggu berborak di telefon.. Tp, xsama bile jumpa.. Macam-macam la hot story...hahhahahha..Tp, yang penting bukan mengumpat la.. Membincangkan perancangan selepas ini... Kami sebenarnya sama-sama bertugas di sekolah dalam daerah segamat.. Saya mula dipostingkan di segamat pada tahun 2004 lg.. Dan si yus nih posting di segamat 2 thn selepas itu... Dia sama universiti dengan saya..

Kami berpindah dari segamat pada thn 2010.. Saya ditempatkan di SMK. St. Thomas dan Yus plak di SMK. Maling, Melaka (klu xsilap, sbb lupa) .... Pada thn ini saya mendapat tawaran ke Kolej Matrikulasi Pahang dengan kenaikan gred... dan yus plak telah pn ke KPM pd thn lalu... Semoga kami terus berjaya ...


No comments:

Post a Comment