Sunday 22 January 2012

Sepetang bersama Azeem dan Faisal

Assalamualaikum,

Sepatutnya saya mengupdate blog ini pd hari semalam.. td, disebebkan terlalu mengantuk saya batalkan niat untuk melakukannya. Semalam awal-awal pagi lagik si azeem dan faisal dah sampai ke rumah saya.. Mula-mula plan kami nk ke Bukit Gambang. Tp, saat terakhir si azeem nih cam gediks sket cancel.. Hhahahha.. jangan marah yea azeem.. So, ubah la plan untuk lepak-lepak kt umah dan BBQ kt Pantai. Terpaksa la saya masak, walaupun x baper pandai.. Untuk student-student yang sudi bertandang ke rumah saya.. Orang kata, bila ada orang datang umah kita... mereka bwa rezeki untuk kita.. So, kena la layan mereka.. hahhahha.. Saya dah plan untuk masak beberpa jenis lauk.. yang terhasil adalah 3 jenis jek.. pertama , ayam masak merah, kangkung belacan dan tomyam seafood. semua nih saya tgk kt buku resepi Chef Liza. Sedap jugak.. Tapi semua nye pedas.. Sian diaorg...Hhehehhe.. sowiiiiiiiii...

Petang plak, kami kuar ke hotel zenith.. Si faisal nih xpenah masuk hotel nih... So, jenjalan la... Jumpa kengkawan kt sana.. Jenjalan sampai bosan, terus kami ke ECM...

Destinasi terakhir ke pantai.. Cadangan untuk buat BBQ.. last-last xjadi.. Sbb ramai gile2 orang kt pantai.. Pelik jugak.. nih la gambar-gambar yang saya ambil semalam... (tq azeem , sbb ambik gambar yang cantek dan mengancam untuk cikgu)











No comments:

Post a Comment