Wednesday 15 February 2012

Apa yang saya buat sempena CRK pada hari ini...?

Assalamualaikum,
Maybe arinih, ari tensen saya.. Saya tensen dgn sekeliling saya.. Itu sbb saya terpaksa mohon cuti rehat.. Saket kepala (migrain).. Seharian nak melekat dirumah jek.. xnak pegi mana-mana.. Lagipun fulusnye pun agak nipis.. gaji pun next week baru kuar..arghhhhhhh... tuh pun kena simpan utk ke phuket...  Sepanjang hari ini dari pagi sampai kini (semasa blog ini ditulis) saya sudah menyiapkan beberapa keje yang sepatutnye dah lama saya siapkan.. diantaranya...

carta organisasi pentadbiran sekolah saya ler...hehhe...


ni plak, carta organisasi sekolah 2012


hehehhe... yang nih paling menarik... tolong buatkan pamplet utk sekolah kak Dah.. ehheheh..
mintak dgn kak dah gambar pentadbir, tp tak dpt.. so saya gunalah gambar kartun..kuikuikui...
(yang penting, kak dah ckp... dia rindu dgn pamplet yang penah saya hasilkan...bangga jap.. mcm cantek pun..tp, ada jugak la seseorang yang rindukannye...)


No comments:

Post a Comment