Wednesday 1 February 2012

Majlis Persaraan Mr. Pua Kim Teck

Assalamualaikum...
Arinih saya update blog saya dengan cerita Majlis Persaraan Mr Pua Kim Teck. Sepanjang Majlis ini berjalan dengan lancar. Semua warga sekolah terasa kehilangan seorang guru yang berdedikasi dan Komited terhadap tugas. Mr Pua adalah seorang guru yang mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang matematik. Beliau juga adalah diantara idola matematik saya. Seringkali berkongsi pengalaman terhadap pedagogi pengajaran matematik. Tidak lokek untuk memberi tunjuk ajar dan ilmu matematik kepada guru-guru baru dan pelajar-pelajar yang dikasihi. Beliau juga seorang guru yang mengambil berat kepada keperluan dan kepentingan pelajar dalam bidang matematik. Sebagai seorang GKB matematik, beliau akan memastikan guru-guru yang berada dibawahnya dalam keadaan yang selesa. Secara jujur saya juga banyak belajar dari beliau. Terima Kasih Mr. Pua Kim Teck!


Tag hadiah dari kami berempat untuk mr pua...

ucapan terakhir Mr. Pua

Guru ganti sekolah... join bergambar

shahril, mr khoo, shaharizan dan mr tang chai

Guru baru, pn aisha dan rajwana (pengerusi bilik guru)

suasana sekolah

Haiezu, perasan ensem...hahhahah

Ucapan pengetua smkst sempena persaraan mr pua.

Punch card untuk kali terakhir sebelum bersara

pelajar sekolah smkst



azeem and the geng...

bersama student yang nakal hahhahha...(cuba tgk tie saya.. camner ntah blh jadi camtuh)...

No comments:

Post a Comment