Thursday 8 March 2012

Hari-hari akhir di SMK St Thomas....

Tiba-tiba hari saya rasa sayu ketika entri ini saya tuliskan... Berhenti saya seketika......
....
.....




....
....

Perasaan saya sedih untuk meningalkan SMK St Thomas... Selama 2 tahun lebih disini terungkap dan tercipta pelbagai memori suka dan duka... Ya Allah, Sesungguhnya saya benci dgn perpisahan... untuk menyatakan selamat tinggal apatah lagi.. Namun, untuk kebaikan bagi diri saya... saya telah membuat keputusan untuk menerima tawaran itu.. Saya berdoa agar kecemerlangan terus menjadi milik saya... 

kepada semua warga smk st thomas, saya ingin menyusun 10 jari memohon maaf sekiranya terkasar bahasa selama bersama kalian.. Kepada pelajar saya, saya halalkan ape yang telah kalian terima dari saya.. Saya berdoa agar beroleh kejayaan yang cemerlang bagi PMR dan SPM... Anda mmg sentiasa dihati saya...
Kepada rakan-rakan sejawatan pula, terima kasih kerana mendoakan saya selama ini.. Halalkan makanan dan minuman saya yea...

Terima kasih untuk Pengetua, Barisan Pentadbir, GKB, GC dan Guru-guru dan pelajar-pelajar... teristimwa buat kakak2 angkat saya.. BFF dan pelajar-pelajar yang sangat rapat dengan saya... Rindu kalian nnti.. Jgan lupa saya...
 Tq firdaus, hampir setiap pagi dtg di kereta saya untuk bawak barang saya ke bilik guru..

 bdk2 yang suka sabotaj saya, pertama skali azeem (dr kiri), fahmi, shuib, firdaus dan foo.


 hahhaha.. kandid..




 Nih ape kes?
hahahha

 pelu ke azeem...



No comments:

Post a Comment