Saturday 17 March 2012

Hari Pertama : Kuantan - KL - Phuket

Assalamualaikum,
Arinih tertiba nak update plak.....Yelaha pasal dah lama x buka blog nih... Sejak ke phuket dari 12hb - 16hb Mac lepas..
Apa yang nak share kat sini sepanjang 4hari saya di phuket.. suka2 jek nih...

 Dari KL - Phuket jam 6.30 ptg waktu Malaysia... 

 Pulau-pulau yang dapat dilihat sewaktu flight nk mendatar


 Besar jugak phuket nih yea... dah nk landing... Sejam jek dari KL ke Phuket
Waktu phuket lewat sejam dari Malaysia.

 Sampai terus pergi ke taxi station untuk ke hotel yang terletak di Patong.
Harga bandar phuket ke patong 500 THB

 Nilah saya yang kelihatan penat

 Nih plak, En Khalid, kawan saya dari KL.. Dia sampai sejam lebih awal dari saya


 Mr Tan dan Mr Hoe turut serta dalam lawatan kali nih.


 Tuk-tuk dah bersedia untuk ke destinasi
Harga Tuk-Tuk nih tidak terlalu mahal 

 nih la suasana patong dan bangla road apabila malam menjelma... 




 Wanita nih sedang mempromosikan dirinya... 




 Nasi goreng ini berharga 230 THB (RM23)... mahal giler makanan kt Phuket...
Khalid pesan nasi goreng... saya plak... tadaaaaaaaaaaaa

Kue Tiew Lakna .. 280 THB

No comments:

Post a Comment