Thursday 31 May 2012

Ceriakan wajah sucikan hati...

Assalamualaikum..
Masuk hari ini (saat entri ini dituliskan), saya sudah pun bercuti selama 4 hari selepas kejadian itu.. Byk yang saya fikirkan disebalik kejadian. Ada org berikan nasihat dan muhasabah untuk diri ini.. Saya terima adanya nasihat ini dan lakukan apa yg disarankan kerana mmg ada kebenaran di sebalik nasihat itu.. Saya redha.. Selepas 4 hari dirumah baru saya fikirkan macamna nk pg kolej nnti.. Kereta saya tdk punyai. saya kena fikirkan sesuatu... tp, bagaimana.... mungkin menumpang kawan... Ya Allah... permudahkan lah urusanku ini...

Malam semlm, saya menerima pelawaan kawan untuk pergi ke BBQ di Kem tentera.. Sudah lama seperti tdk melihat sekeliling.. asyik terperok di rumah... Tp, mmg rileks.. Sebelum pergi ke BBQ, saya sempat snap beberapa keping gambar kt lappy nih... wajah-wajah ceriaku...hehhehehe...




No comments:

Post a Comment